Reference

Je nám ctí poskytovat služby významným společnostem z různých sektorů. Na tomto místě uvádíme některé naše klienty. A také další organizace, se kterými spolupracujeme. Budeme rádi spolupracovat i s Vámi.

Vybrané reference spokojených zákazníků

Karel Ďásek

MediaBlock – Data Analyst

”Spolupráce s Insightlabem je výborná, a to zejména díky vysoké flexibilitě v komunikaci, spolehlivosti a konzistenci měření. Velmi si cením také ochotu k inovativnosti a řešení na míru. Spolupráci s Insightlabem můžu jenom doporučit. ”

 

Šťěpán Pudlák

Senior Data Analyst, Mediablock, s. r. o.

”S InsightLab jsme během posledního roku spolupracovali na řadě výzkumných projektů a vždy jsme byli velmi spokojeni s výsledky i přístupem. Zvláště oceňujeme ochotu a energii při nastavování nových způsobů řešení. Pro naše měření brandových dopadů kampaní jsme potřebovali custom-made řešení, které na trhu nebylo k dispozici, a s InsightLab jsme byli schopní toto řešení připravit a realizovat. Navíc je spolupráce příjemná i na lidské rovině. ”

Michaela Fričová

České dráhy, a.s. oddělení marketingu – průzkum trhu

”S Michalem Ševerou jsme realizovali online výzkum na cílové skupině handicapovaných cestujících pro ČD, a.s. a statistické zpracování dat projektů ČD bike. Mohu konstatovat naprostou spokojenost a vstřícnost. ”

Fabrice Martin

Ředitel Siriri, o.p.s.

”Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině. ”

Zuzana Bergrová

Go.Direct s.r.o. – Chief Executive Officer

”Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsightLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci. ”

Václav Hradecký

Český Rozhlas – Vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání

”Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období. ”

Pavel Novák

AMI Communications – Senior Account Director

”Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu. ”

Jiří Udatný

Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

”S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni. ”

Zdeněk Indra

Geoton Praha s.r.o. – Technický ředitel

”Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí. ”

Jan Dýral

Czech News Center, a.s. – Project Manager

”Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji. ”

 

Pro koho už jsme pracovali?