Klíčoví lidé

InsightLab » O nás » Klíčoví lidé

Michal Ševera

Michal Ševera se v oboru výzkumu trhu pohybuje již od konce devadesátých let. Své odborné zkušenosti postupně zdokonaloval na různých pozicích v řadě významných výzkumných agentur.

V roce 2007 vedl tým, který v České republice poprvé realizoval výzkumy pomocí mobilních telefonů.

V letech 2008 až 2013 se ve společnosti Data Collect vedle mobilních výzkumů trhu věnoval také rozvoji obchodních příležitostí a vztahům se zahraniční klientelou.

V roce 2013 založil spolu s Radkem Jiřičným novou výzkumnou agenturu specializující se na výzkumné komunity. Ve společnosti InsightLab se nyní věnuje zejména rozvoji obchodních příležitostí.

Radek Jiřičný

Radek Jiřičný se za svou kariéru podílel na velkém množství výzkumných projektů, a to jak přímo, tak jako odborný konzultant.

V roce 1997 nastoupil na pozici statistika ve společnosti ppm factum (dříve Factum Invenio). V letech 2007 – 2012 zde působil jako ředitel produkce s odpovědností za vedení oddělení terénního sběru a zpracování dat.

Vyvinul vlastní platformu pro CAPI dotazování. Byl garantem metodické správnosti výzkumů, podílel se na vývoji interních standardů, značkových řešení a online nástrojů pro správu a prezentaci dat.

Po odchodu z ppm factum se i nadále věnoval samostatné realizaci výzkumných projektů, která vyústila v založení nové výzkumné agentury.

Ve společnosti InsightLab se jako vedoucí týmu věnuje především praktickým stránkám výzkumu trhu.


Co říkají naši klienti

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan D., Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav H., vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel N., Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří U., Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk I., Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita L., Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Š., Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor P., Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en