Příklady řešení

InsightLab » Příklady řešení

Pomáháme marketingovým ředitelům, produktovým managerům i výzkumným týmům dělat správná rozhodnutí.

Poskytujeme Vám přímý kontakt s názory Vašich zákazníků. Umožníme Vám neustále získávat od svých klientů informace, které můžete ihned transformovat do nových produktů, služeb a zvyšovat neustále spokojenost a loajalitu.

  • Zákazníci Vám rádi poradí, jak zlepšit současný produkt a služby, je to v jejich zájmu.
  • Vaši zákazníci ocení, že se o jejich názory zajímáte a zlepšujete své produkty podle jejich připomínek.
  • Ušetříte prostředky za výzkumy a zpětnou vazbu

Náš přístup

Pracujeme s ohledem na potřeby zákazníka – neexistuje jedna správná cesta, vždy navrhneme optimální koncepci až po důkladné diskusi se zadavatelem.  Zohledňujeme jeho potřeby i rozpočet.
Vycházíme z celé škály osvědčených metod a ty spojujeme do unikátního komplexního řešení.

  • výzkumné metody – dotazníky, diskuse, focus groups, blogy
  • monitoring sociálních médií, CRM, Business Intelligence

Komunitní panely (výzkumné komunity)

Vytvoříme komunitu Vašich zákazníkům kteří s Vámi budou průběžně sdílet své názory a doporučení. Způsob a intenzitu komunikace s členy komunity nastavíme tak, aby byly pokryty všechny Vaše výzkumné potřeby a zároveň komunita reagovala na všechny důležité i drobné události na trhu.

  • Product development: zlepšení současných služeb,vývoj nových služeb, generování nápadů, crowdsourcing (obrázek s několika nápady)
  • Komunikační aktivity, reklama:  pretesty, post-testy, hodnocení konkurence
  • Podpora zákazníků: spokojenost s podporou na pobočkách, zákaznických linkách
  • a mnoho dalších způsobů využití

Více na stránce TADY

 

Privátní panely

Potřebujete jednorázově zjistit názory Vašich zákazníků bez nutnosti průběžné péče o komunitu? Vytvořte si z vlastních kontaktů svůj privátní panel respondentů. Ty pak můžete podle potřeby oslovovat s dotazníky nebo diskusemi, aniž byste potřebovali využívat externí zdroje respondentů. Navíc ušetříte významnou část prostředků na výzkumné projekty.

více na stránce TADY

 

Standardní výzkumné projekty

Poskytujeme také standardní servis v oblasti výzkumu trhu – realizujeme kvantitativní i kvalitativní studie a konzultační služby. Máme k tomu tým zkušených specialistů.

více na stránce Výzkum trhu


Co říkají naši klienti

Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině.

Fabrice Martin, ředitel, SIRIRI o.p.s.

Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsghtLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci.

Zuzana Bergrová, Chief Executive Officer, Go.Direct s.r.o.

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan Dýral, Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel Novák, Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří Udatný, Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk Indra, technický ředitel, Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita Loudilová, Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Šplíchalová, ředitelka, Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor Pokorný, Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en