Privátní panely

InsightLab » Privátní panely

Privátní výzkumný panel tvoří vaši zákazníci. Poskytnou vám cennou zpětnou vazbu, kdykoli to potřebujete. Dodají vám chybějící nápady. Napoví vám, jaké produkty a služby byste měli zařadit do svého sortimentu. Otevřeně vám řeknou, co děláte špatně a co si myslí o vaší konkurenci.

Vytvořte si svůj unikátní poradní sbor

Privátní on-line panel je souborem vašich zákazníků, kteří si na požádání rádi vyhradí čas, aby se spolupodíleli na vašem úspěchu. Nezáleží na tom, zda je zrovna oslovíte s dotazníkem, nebo je přizvete k diskuzi o designu nového produktu. Jsou vaším poradním sborem, který vám pomáhá nastavit novou koncepci i vyladit drobné detaily.

Účastníci privátního on-line panelu jsou připraveni kdykoli vám odpovědět. Jsou aktivní, iniciativní a na vaší značce a produktu jim záleží.

Jsou pro vás privátní panely vhodnou výzkumnou metodou?

Privátní on-line panely jsou pro vás vhodné:

  • máte-li relativně stálou základnu zákazníků;
  • máte-li kontakty alespoň na část zákazníků.

Výhody privátních výzkumných panelů často využívají:

  • bankovní a finanční instituce,
  • výrobci a distributoři automobilů,
  • média, vydavatelské domy,
  • e-shopy, on-line obchody,
  • provozovatelé věrnostních klubů, slevových programů,
  • organizace poskytující B2B služby a produkty,
  • organizace Fast Moving Consumer Goods (FMCG, rychloobrátkové spotřební zboží) ad.

Charakteristiky privátních on-line panelů

Privátní on-line panely jsou na rozdíl od on-line komunit (MROCs) používány spíše pro kvantitativní výzkum. Obvykle nepodporují vzájemné interakce mezi účastníky výzkumu navzájem, ani s moderátorem.

  • jsou využívány spíše pro kvantitativní výzkum,
  • interakce mezi respondenty jsou omezené,
  • podléhají vysokému stupni kontroly z vaší strany,
  • fungují na vlastní on-line aplikaci pro správu panelu,
  • umožňují provádět longitudinální a srovnávací výzkumy.

Kdy privátní panely použijete

Privátní panely použijete zpravidla v situacích, kdy:

  • chcete znát spokojenost s produktem, službou, podporou apod.,
  • vyvíjíte nové výrobky a služby nebo zlepšujete stávající (crowdsourcing),
  • testujete komunikační kampaně, provádíte pre-testy a post-testy,
  • provádíte cenové testy,
  • chcete vědět, co vaši zákazníci oceňují na konkurenci, ale u vás nenalézají; apod.

Výhody privátních panelů

Mezi nejoceňovanější výhody privátních panelů naši klienti považují:

  • výrazné úspory nákladů na výzkum,
  • rychlost výzkumu,
  • výzkum umožňuje zainteresovaným zákazníkům vyjádřit se a podílet se na vývoji vašich výrobků a služeb.

Kdy privátní panel nelze použít
V případě, že nemáte stálou základnu uživatelů, chcete provést reprezentantivní výzkum na populaci, nebo vás názory zákazníků při vývoji nových produktů a služeb zkrátka nezajímají, doporučíme vám rádi jiné výzkumné techniky.


Co říkají naši klienti

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan D., Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav H., vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel N., Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří U., Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk I., Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita L., Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Š., Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor P., Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en