Výzkumné komunity

InsightLab » Výzkumné komunity

Market Research Online Communities (MROC) patří k nejmodernějším výzkumným metodám současnosti. V České republice jsou známy pod názvy jako on-line panely, privátní panely, on-line focus groups či výzkumné komunity.

Pomohou vám poznat vaše zákazníky. Vytvoří efektivní a operativní model komunikace. Usnadní vám tak cestu k rychlé zpětné vazbě, ale také novým nápadům a inspiracím. Zákaznické komunity pomáhají přirozeně tvořit skupinu ambasadorů vaší značky.

Kdy vám on-line výzkumné komunity pomohou

On-line komunity jsou pro vás vhodnou výzkumnou technikou v situacích, kdy:

  • Potřebujete měřit zákaznickou spokojenost.
  • Pracujete na budování loajality k vaší značce.
  • Zajímá vás, co si myslí vaši zákazníci, návštěvníci, uživatelé či kupující.
  • Chcete více prodávat.
  • Hledáte inspiraci a inovativní nápady pro své produkty i služby.
  • Tvoříte a testujete nové koncepty.
  • Přemýšlíte nad vhodnou strategií pro komunikaci na sociálních sítích.

Poznejte potřeby a názory svých zákazníků prostřednictvím inovativních výzkumných technik!

Vaši zákazníci jsou víc, než jen respondenti

Objevujte u lidí, kteří vaše služby a výrobky denně používají, dosud nepoznaný potenciál.

Přistupujte k názorům svých klientů novým způsobem. Podívejte se na své zákazníky jako na:

  • zdroj inovací,
  • soubor poradců,
  • spolutvůrce,
  • i věcné kritiky.

Dovolte svým stávajícím zákazníkům ovlivňovat směřování vaší společnosti.

Odhalte jejich skutečné potřeby.

Uspokojování reálné poptávky je cestou k vašemu úspěchu.


Co říkají naši klienti

Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině.

Fabrice Martin, ředitel, SIRIRI o.p.s.

Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsghtLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci.

Zuzana Bergrová, Chief Executive Officer, Go.Direct s.r.o.

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan Dýral, Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel Novák, Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří Udatný, Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk Indra, technický ředitel, Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita Loudilová, Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Šplíchalová, ředitelka, Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor Pokorný, Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en