Zákazníci chtějí rozhodovat sami

InsightLab » Novinky » Zákazníci chtějí rozhodovat sami

V posledních letech si zákazníci žádají stále více prostoru při výběru a rozhodování. Chtějí být aktivní.

Podle nedávného průzkumu Reuters/Ipsos o placených programech v USA by 77 % diváků uvítalo, aby si mohli skladbu TV programů v placeném balíčku volit sami. „Platím spoustu kanálů, které mě vůbec nezajímají,“ vysvětluje jeden z respondentů průzkumu.

012_ID-10055049

Co s tím? Diváci jsou ochotní platit, dodavatel jim má co nabídnout, ale hotové programové skladby nejsou atraktivní. Přesně to je moment, kdy je nejlepší pro obě strany nechat vstoupit na scénu zákazníka. Sám si vybere ke své spokojenosti a navíc dokáže finančně ocenit svobodu ve výběru.

V komunitě dokážeme přesně pojmenovat problémová místa vaší nabídky a také designovat parametry nových služeb tak, aby přesně odpovídaly zákaznickým požadavkům. Pomohou vám stovky zákazníků on-line, kteří mají reálné denní zkušenosti a detailně znají vaše produkty i produkty vaší konkurence. Pomůžeme Vám objevit a využít tento potenciál.

Nejjednodušším nástrojem pro diskuzi o preferencích zákazníků a o vysvětlení jejich motivace a důvodů je zákaznická komunita. V prostoru diskuzí, které má na starosti zkušený moderátor, velmi snadno a dobře poznáte své zákazníky a do budoucna bude z pohledu zákazníka další rozhodování o podobě služeb a produktů podstatně kvalifikovanější a kompetentnější.

Se zákaznickou komunitou se nemůže stát, že nabízíte něco, o co vlastně žádný zákazník nestojí.

Foto: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net


Co říkají naši klienti

Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině.

Fabrice Martin, ředitel, SIRIRI o.p.s.

Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsghtLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci.

Zuzana Bergrová, Chief Executive Officer, Go.Direct s.r.o.

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan Dýral, Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel Novák, Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří Udatný, Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk Indra, technický ředitel, Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita Loudilová, Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Šplíchalová, ředitelka, Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor Pokorný, Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en