Zákazníci chtějí rozhodovat sami

InsightLab » Novinky » Zákazníci chtějí rozhodovat sami

V posledních letech si zákazníci žádají stále více prostoru při výběru a rozhodování. Chtějí být aktivní.

Podle nedávného průzkumu Reuters/Ipsos o placených programech v USA by 77 % diváků uvítalo, aby si mohli skladbu TV programů v placeném balíčku volit sami. „Platím spoustu kanálů, které mě vůbec nezajímají,“ vysvětluje jeden z respondentů průzkumu.

012_ID-10055049

Co s tím? Diváci jsou ochotní platit, dodavatel jim má co nabídnout, ale hotové programové skladby nejsou atraktivní. Přesně to je moment, kdy je nejlepší pro obě strany nechat vstoupit na scénu zákazníka. Sám si vybere ke své spokojenosti a navíc dokáže finančně ocenit svobodu ve výběru.

V komunitě dokážeme přesně pojmenovat problémová místa vaší nabídky a také designovat parametry nových služeb tak, aby přesně odpovídaly zákaznickým požadavkům. Pomohou vám stovky zákazníků on-line, kteří mají reálné denní zkušenosti a detailně znají vaše produkty i produkty vaší konkurence. Pomůžeme Vám objevit a využít tento potenciál.

Nejjednodušším nástrojem pro diskuzi o preferencích zákazníků a o vysvětlení jejich motivace a důvodů je zákaznická komunita. V prostoru diskuzí, které má na starosti zkušený moderátor, velmi snadno a dobře poznáte své zákazníky a do budoucna bude z pohledu zákazníka další rozhodování o podobě služeb a produktů podstatně kvalifikovanější a kompetentnější.

Se zákaznickou komunitou se nemůže stát, že nabízíte něco, o co vlastně žádný zákazník nestojí.

Foto: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net


Co říkají naši klienti

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan D., Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav H., vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel N., Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří U., Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk I., Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita L., Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Š., Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor P., Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en