Kdy je vhodný čas pro spuštění zákaznické komunity?

InsightLab » Novinky » Kdy je vhodný čas pro spuštění zákaznické komunity?

Komunitu zákazníků můžete mít po ruce dlouhodobě. Jde o nástroj, který může fungovat roky. Jsou však chvíle, kdy je hlas zákazníků zvláště důležitý. V takových případech může na scénu vstoupit i krátkodobá komunita, která bude fungovat jen několik dnů či týdnů.

Kdy je vhodný čas pro spuštění zákaznické komunity?

Podobná komunita může posloužit při výjimečných změnách a při implementaci novinek. Pomůže k testování, přinese první ohlasy a může vyladit hlavní nedostatky, než se novinka či změna dostane k širokému publiku. Může sloužit jako první kritika od zákazníka, jako první recenze nebo nezávislé oko u zásadních a velkých změn – třeba u nového webu, nové kampaně nebo uvádění nového výrobku. Během příprav snadno unikne nějaká chyba. Nepochopitelná informace v návodu, nečitelná kombinace barvy písma a pozadí nebo špatně seřazené záložky na webu. Testovači, kteří mají k Vaší značce vztah nebo mají motivaci se do komunity zapojit, se rádi zapojí do generální zkoušky a poskytnou první zpětnou vazbu.

Není to sice závada, ale v návodu jsem narazila na malou chybku. V části, kde se píše o čištění přístroje je odkaz na obrázek uvedený s chybným číslem,“ zaznělo například od jedné účastnice komunity po testování pomocníka na úklid. Podobný přehmat se díky komunitě snadno dostane k výrobci a omyl není složité opravit.

Díky komunitě tak můžete jednoduše při zavádění novinek a změn získat nápady na další vylepšení, na způsob propagace nebo možné příslušenství. Jednoduše získáte dalších několik desítek či stovek párů očí, kteří Vám pomohou se odbouráním prvních nedostatků. Tak proč je nevyužít?

 

Foto: Pong / FreeDigitalPhotos.net


Co říkají naši klienti

Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině.

Fabrice Martin, ředitel, SIRIRI o.p.s.

Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsghtLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci.

Zuzana Bergrová, Chief Executive Officer, Go.Direct s.r.o.

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan Dýral, Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel Novák, Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří Udatný, Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk Indra, technický ředitel, Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita Loudilová, Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Šplíchalová, ředitelka, Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor Pokorný, Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en