Když vstoupí na scénu zákazník

InsightLab » Novinky » Když vstoupí na scénu zákazník

Položme si jednoduchou otázku: „Kdo zná naše výrobky a služby nejlépe?“. A teď ponechme stranou, zda se jedná o kuchyňské potřeby, novou kolekci outdoorového oblečení, čokoládovou tyčinku, pobočku, eshop, nebo internetové bankovnictví. Odpověď zní: „Zákazník.“ Náš zákazník je tím, kdo náš výrobek bere denně do ruky, ujde v našich botách stovky kilometrů, svačí naši tyčinku, vyřizuje agendu na pobočce, objednává v našem eshopu a kontroluje každou výplatu v aplikaci. Přesto bychom stále našli dost příkladů firem, které nedokáží, nebo dokonce nechtějí zákazníkům naslouchat. Tyto firmy se pak často ocitají v nelehké situaci, kdy jsou nuceny čelit odlivu svých zákazníků, jejich nízké loajalitě, nedostatečným maržím a dalším negativním vlivům.

07_inovace

Nebudeme trendy sledovat, ale budeme je určovat. Takové rozhodnutí stálo na začátku nové marketingové strategie luxusní značky Banana republic patřící společnosti GAP. Tato změna vyžadovala najít lepší model spojení se zákazníky po celých Spojených státech, kteří jsou v oblasti módy autoritami. Tím novým nástrojem komunikace se stala zákaznická komunita a strategie zafungovala.

V online zákaznické komunitě se členská základna postupně dostala až na 50 000 členů napříč Spojenými státy a firma tak získala možnost kdykoli diskutovat se znalci o posledních trendech ze světa módy. Nešlo ale jen o komentování módních výstřelků. Komunita postupně dodala firmě ucelený obraz o tom, jak a čím žije jejich zákazník. Jako by se zástupce firmy dostal ke skříni zákazníka, který ráno váhá, jaký vybrat outfit. Členové komunity navíc vkládali přímo do komunity fotky svých oblíbených modelů. Zkušenosti a podrobné znalosti zákaznické základny se postupně začaly odrážet nejen při přípravách nové kolekce, ale také přímo v obchodech.

Zákaznická online komunita může nastartovat novou etapu. Pokud se spojí potenciál, který je mezi zákazníky, a know-how, jak zákaznickou komunitu vést a rozvíjet, cesta k úspěchu je otevřená.


Co říkají naši klienti

Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině.

Fabrice Martin, ředitel, SIRIRI o.p.s.

Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsghtLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci.

Zuzana Bergrová, Chief Executive Officer, Go.Direct s.r.o.

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan Dýral, Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel Novák, Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří Udatný, Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk Indra, technický ředitel, Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita Loudilová, Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Šplíchalová, ředitelka, Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor Pokorný, Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en