Přírodní materiály jako inovace v maloobchodu

InsightLab » Novinky » Přírodní materiály jako inovace v maloobchodu

Retailové řetězce působící v ČR inovují své prodejny a snaží se tak vyjít vstříc představám svých zákazníků. Projděte si fotogalerii nových prodejen níže v článku. Navštívili jsme Tesco, Datart, Lidl a Albert. Článek budeme postupně doplňovat s tím, jak budou pokračovat rekonstrukce a úpravy v dalších jednotkách ostatních maloobchodních řetězců.

Tesco má svou vlajkovou loď v Letňanech. Po přestavbě klade důraz na použití přírodních materiálů. Nabízí rozšířený prostor pro značku F&F a úsek ovoce a zeleniny, dětský koutek, fresh bar, led displaye na ploše a další. V areálu je také dostupná zóna pro vyzvednutí nákupů Click&Collect.

Datart svou prodejnu na Chodově nazývá „prodejnou 21.století“. I zde je patrný příklon k využití přírodních materiálů. Nově je integrováno kuchyňské studio, zákazníci mají k dispozici více interaktivních prvků. Prodejnou prostupuje speciální vůně Datart.

Lidl v Berouně přestavěl svoji první jednotku podle nového návrhu. Na stejném místě tak stojí nová stavba. I zde je patrný příklon k přírodním materiálům a snaha nabídnout nové služby zákazníkům. Novinou je kávový bar ve vstupní části, pult teplého pečiva, zákaznické toalety s přebalovacím pultem. Na parkovišti pak vyhrazená místa pro rodiny s dětmi a širší parkovací stání.

Albert v Jesenici. Také Albert představil prodejnu s novým designem. Shodným prvkem je použití přírodních materiálů, důraz na fresh výrobky a vylepšená přehlednost interiéru maloobchodní jednotky.

Obchody chtějí vyjít vstříc zákazníkům. Myslíte, že se jim to daří? Je vám nové prostředí příjemné? Nakupujete častěji a radostněji? V našich výzkumech se tématu inovací často věnujeme. Od zákazníků sbíráme kontinuálně zpětnou vazbu v panelech a komunitách. Obraťte se na nás a povíme vám, jak vnímají právě vás v porovnání s konkurencí.

 

Tesco – fotogalerie

Tesco - vstup

Tesco – vstup

Tesco - fresh úsek

Tesco – fresh úsek

Tesco - fresh bar

Tesco – fresh bar

Tesco - bufet

Tesco – bufet

Tesco - pečivo

Tesco – pečivo

Tesco - LED panel

Tesco – LED panel

Tesco - koktejly

Tesco – koktejly

Tesco - vinotéka

Tesco – vinotéka

Tesco - nápoje

Tesco – nápoje

Tesco - shop in shop

Tesco – shop in shop

Tesco - dětský koutek

Tesco – dětský koutek

Tesco - click&collect banner

Tesco – click&collect banner

Tesco - F&F

Tesco – F&F

Tesco - F&F

Tesco – F&F

Datart – fotogalerie

Datart - vstup

Datart – vstup

Datart - interiér prodejny

Datart – interiér prodejny

Datart - LED panel

Datart – LED panel

Datart - interiér prodejny

Datart – interiér prodejny

Datart - interiér prodejny

Datart – interiér prodejny

Datart - kuchyňské studio

Datart – kuchyňské studio

Datart - kuchyňské studio

Datart – kuchyňské studio

Datart - kuchyňské studio

Datart – kuchyňské studio

Datart - dobíjecí stanice

Datart – dobíjecí stanice

Datart - vstup

Datart – vstup

Lidl – fotogalerie

Lidl - vstup

Lidl – vstup

Lidl - vinotéka

Lidl – vinotéka

Lidl - interiér prodejny

Lidl – interiér prodejny

Lidl - noviny, toalety

Lidl – noviny, toalety

Lidl - teplé pečivo

Lidl – teplé pečivo

Lidl - vstup

Lidl – vstup

Albert – fotogalerie

Albert - vstupní prostor

Albert – vstupní prostor

Albert - akční nabídka

Albert – akční nabídka

Albert - maso, ovoce a zelenina

Albert – maso, ovoce a zelenina

Albert - sýry

Albert – sýry

Albert - pečivo

Albert – pečivo

Albert - fresh pult

Albert – fresh pult

Albert - úsek ovoce a zeleniny

Albert – úsek ovoce a zeleniny

 

foto: InsightLab


Co říkají naši klienti

Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině.

Fabrice Martin, ředitel, SIRIRI o.p.s.

Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsghtLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci.

Zuzana Bergrová, Chief Executive Officer, Go.Direct s.r.o.

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan Dýral, Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel Novák, Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří Udatný, Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk Indra, technický ředitel, Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita Loudilová, Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Šplíchalová, ředitelka, Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor Pokorný, Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en