Research and Results 2014

InsightLab » Novinky » Research and Results 2014

Jestliže bych měl jmenovat nějakou událost, která si v našem oboru vydobyla své stálé místo a na kterou se člověk už tak nějak ze zvyku těší, určitě by na prvním místě byl tradiční říjnový veletrh Research and Results 2014 v Mnichově. Pojďme krátce nahlédnout pod pokličku celosvětově největší akce zaměřené právě na výzkum trhu.

Research and Results 2014 v číslech:

  • více než 3.000 návštěvníků
  • trvání 2 dny
  • 157 vystavovatelů z 25 zemí světa
  • 91 tematických workshopů
  • 4.500 m² výstavní plochy
  • 10 let tradice

Co nás tedy letos zaujalo nejvíce?

Google surveys

V minulosti již několikrát avizovaný nástroj společnosti Google vzbudil velkou pozornost i v letošním roce. Google představil lokalizaci do němčiny (Google Umfragen) a uvedení tohoto nástroje do všech evropských německy mluvících zemí, a to ještě do konce roku 2014. Brzy bude následovat též Android aplikace, která dovolí účastníkům výzkumů sbírat kredity do Google Play, za něž si mohou pořídit aplikace. Brzy se začneme potkávat s Google surveys na stránkách společností zapojených do Ad-words, YouTube a tak dále. Na seminář s odhadovanou kapacitou 100 míst se vinula fronta minimálně 5x delší, než dokázal sál pojmout. My jsme měli štěstí. 🙂

Big-data

Dalším často citovaným tématem a zřejmě i fenoménem budoucnosti jsou Big Data. Výzkumnický pohled zastoupil dvoudílný seminář ESOMARu s názvem: „Big Data – Are we heading for a clash with the legislator?“, který se věnoval této tématice z legislativního pohledu a pohledu ochrany dat.

Podpora výzkumu a osvěta

Myslím, že můžeme Němcům lehce závidět iniciativu „Sag Ja zu Deutschlands Markt und Socialforschung“ (web: www.deutsche-marktforscher.de). Ta má za cíl šířit osvětu o sociálním výzkumu a výzkumu trhu směrem k široké, laické veřejnosti. Vysvětluje, proč se výzkumy provádějí, jak renomované agentury poznat, jak je nakládáno se získanými daty a tak dále. Takováto edukace je jistě záslužná a potřebná.

Technologie

Nedílnou součástí veletrhu jsou prezentace společností nabízejících nové přístupy, software a technologické inovace. V tomto segmentu nás zaujal software pro automatickou analýzu nestrukturovaného textu od společnosti Rogator, dále aplikace umožňující pomocí rozpoznávání emocí za pomoci kamer v reálném čase. Další zajímavostí byl inovovaný hardware od Tobii a SMI pro Eye tracking. Seznámili jsme se s vícero aplikacemi pro realizaci online kvali a kvantitativních studií a nástroji pro vizualizaci a zpracováni dat.

Náš obor se dále mění, je nucen hledat inovativní cesty. Myslíme si, že je to dobře, a na budoucnost se těšíme!

Takže, potkáme se 28. – 29. 10. 2015 na desátém ročníku v Mnichově?

Fotogalerie


Licence Creative Commons
Všechny fotografie k dispozici pod licencí Creative Commons Uveďte autora-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika License.

Autor: Michal Ševera, Managing Partner, InsightLab, s.r.o.


Co říkají naši klienti

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan D., Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav H., vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel N., Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří U., Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk I., Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita L., Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Š., Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor P., Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en