Aby zájem o zákazníka nebyl jen prázdnou frází

InsightLab » Novinky » Aby zájem o zákazníka nebyl jen prázdnou frází

Pokud mluvíme o prozákaznickém přístupu, co to vlastně znamená?

Chceme vytvořit dojem, že nás zákazník zajímá? Nebo pro zákaznický přístup znamená, že se rozhodujeme podle zájmu zákazníka a jdeme mu vstříc?

Klienti

Nejlepší definicí prozákaznického přístupu je, že firma činí kroky k tomu, aby poznala své zákazníky a jejich potřeby. A co to doopravdy znamená? První klíčové slovo je „znát“. Tím není myšleno mít k dispozici základní data, například ohledně počtu zákazníků, návštěvníků obchodu, základní sociodemografické údaje apod. Tím je myšleno své zákazníky skutečně znát. Vědět, kdo jsou, jak a proč se rozhodují, jak se chovají, co jim běží hlavou, když nakupují a co ovlivňuje jejich chování.

Je vůbec možné dostat se k svým zákazníkům tak blízko? Určitě ano.

Poznat zákazníky znamená vědět, kdo jsou, jak a proč se rozhodují, jak se chovají, co jim běží hlavou, když nakupují a co ovlivňuje jejich chování.

Využijte efektivní a operativní komunikační prostředky – nejlépe online zákaznickou komunitu. S velkou finanční i časovou efektivitou se snadno dozvíte o svých zákaznících vše potřebné. Vy budete mít zajímavé informace a zákazníci oprávněný pocit, že se o ně Vaše firma zajímá a nejsou Vám lhostejní.

Fungující komunikaci se zákazníky můžete pak snadno využívat v dalším plánování rozvoje firmy. Jedna informace od zákazníků pak může přinést zajímavý směr vývoje. Třeba jako u společnosti Ryannair. Ten zjistil, že zákazníci si rádi připlatí, aby se mohli spolehnout na jistý servis. Není pro ně tedy primární nejnižší cena, ale určitý standard komfortu a služeb. To je příklad fungující komunikace, která nakonec firmě přinese obrovský zisk.

Foto: Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net


Co říkají naši klienti

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan D., Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav H., vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel N., Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří U., Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk I., Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita L., Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Š., Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor P., Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en