InsightLab na tiskovém setkání Fóra dárců

InsightLab » Novinky » InsightLab na tiskovém setkání Fóra dárců

Na konci září vystoupil Radek Jiřičný, ředitel výzkumu společnosti InsightLab s.r.o. na akci Fóra dárců, která se věnovala tématu dobročinného prodeje. Zákazník si v takovém případě může vybrat zboží, jehož nákupem přispěje na nějaký charitativní projekt.

„Provedený výzkum ukázal, že lidé jsou velmi otevření tomu, koupit si výrobek, jehož výtěžek podpoří charitativní akce,“ uvádí Radek Jiřičný. „Pokud by si lidé měli vybrat mezi dvěma podobnými výrobky, přičemž u jednoho z nich by část ceny směřovala na podporu dobré věci, volilo by při koupi výrobek s podporou dobré věci přes 70 % lidí. Přes 40 % lidí je pak ochotno zaplatit za podobný výrobek více, pokud budou vědět, že půjde část ceny na podporu dobré věci. Ochota podpořit při koupi nějakou charitativní akci je přitom výraznější především u žen a mladších lidí.“

forum_darcu_radek

Výzkum prezentovaný na tiskovém setkání o dobročinném prodeji byl dalším aktivitou v rámci dlouhodobé spolupráce společnosti InsightLab s Fórem dárců. Děkujeme kavárně, pekařství a knihovně Mezi Řádky.

V příloze je související tisková zpráva.
 

 


Co říkají naši klienti

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan D., Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav H., vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel N., Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří U., Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk I., Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita L., Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Š., Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor P., Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en