InsightLab na výročním summitu Fóra dárců

InsightLab » Novinky » InsightLab na výročním summitu Fóra dárců

Na výročním summitu 2015 spojeném s vyhlášením Cen Fóra dárců jsme prezentovali náš aktuální výzkum veřejného mínění, který se věnoval postojům české veřejnosti k dárcovství. Níže přinášíme prezentaci, kterou provázel Radek Jiřičný.

Dále byla představena nová data a čísla z oblasti dárcovství – především aktuální přehled TOP českých nadací a fondů 2015 (nefiremních i firemních), informace o tom, kolik ročně investovaly do veřejně prospěšných aktivit. Také čerstvé výsledky analýzy českých firemních nadací a fondů včetně zahraničního kontextu. Program pokračoval panelovou diskusí na téma Strategické firemní dárcovství v ČR. Diskuse se zaměřila zejména na to, jak firmy darují prostřednictvím svých firemních nadací nebo fondů. Řešilo se co a jak mohou instituce udělat na podporu individuálního dárcovství u nás například podporou dobročinných aktivit svých zaměstnanců apod., ale i jaká jsou očekávání českého nadačního sektoru od firem, jakožto dárců.

Prezentace výsledků výzkumu

Záznam udílení cen

Více informací naleznete na webových stránkách Fóra dárců.


Co říkají naši klienti

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan D., Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav H., vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel N., Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří U., Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk I., Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita L., Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Š., Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor P., Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en