V čem nemají výzkumné komunity konkurenci (3.díl)

InsightLab » Novinky » V čem nemají výzkumné komunity konkurenci (3.díl)

Začít setkání stiskem ruky je v mezilidské komunikaci těžko nahraditelné gesto. Podtrhuje osobní přístup, pozornost a individualitu. Jak ale podobný prvek přenést i do komunikace se zákazníkem?

03_ID-10070281

Komunikace se stala mnohem interaktivnější a lidé už nechtějí být součástí davu bez tváře. Chtějí mít možnost diskutovat v soukromém uzavřeném prostředí s někým, kdo je poslouchá a kdo reaguje. Pokud jsou zákazníci navíc v prostředí důvěry a otevřenosti, může to povzbudit jejich kreativitu a upřímnost.

Ideálním modelem pro komunikaci se zákazníky, který reflektuje vlastní prostor pro jednotlivce a nabízí možnost vést dialog, se staly výzkumné zákaznické komunity. Je to příležitost, jak pro společnosti, tak i pro zákazníky. Zákaznické programy nejsou žádnou novinkou, ale online formát a prvky interaktivity dodávají komunikaci úplně jiné rozměry.

Výzkumná komunita je prostředí, kde členové vytvářejí společné výstupy, řízené společnou vizí.

V praxi jsou pro členy v komunitě otvíraná témata k diskuzi, která jsou provázená moderátorem. Scénář a řazení témat je plánováno ve spolupráci se zadavatelem. Diskuze jsou doplněné také o ankety nebo dotazníky. Vedle kvalitativních a kvantitativních výstupů, které je možné z komunity kontinuálně získávat, je možné prostor využít i jako líheň nových nápadů.

Zajímavý námět může přinést kdokoli, jen je potřeba, nabídnout mu prostor.

Ohledně inspirace už tedy není nutné spoléhat se jen na profesionály v agenturách. Dlouhodobá činnost komunity k tomu všemu navíc zákazníkovi vytváří pevnou základnu zákazníků, kteří svým podílem na spoluvytváření značky posilují svou loajalitu. Členové přestávají komunitu vnímat jako výzkumný projekt, ale spíše jako šanci na propojení.

Foto: David Castillo Dominici / FreeDigitalPhotos.net


Co říkají naši klienti

Jsme velice vděční, že InsightLab nám nabídla podporu při nastavení evaluačních procesů a zpracování sbíraných odpovědí naších cílových populací. Sledovat dopad naších rozvojových programů ve Středoafrické republice je klíčové, abychom poskytli správně potřebnou, užitečnou a široce přijatelnou pomoc. Navíc, můžeme vždy počítat s příjemným a vysoce profesionálním přístupem celého týmu InsightLabu k řešení naších potřeb, ať v češtině nebo ve francouzštině.

Fabrice Martin, ředitel, SIRIRI o.p.s.

Díky ohromné chuti posouvat hranice a nápadům jak se vypořádat s technologickými výzvami jsme s lidmi z InsghtLabu rozchodili unikátní projekt měření efektivity digitálních kampaní. Moc si ceníme nadšení pro věc, vůli věci rychle dotáhnout a hrozně fajn spolupráci.

Zuzana Bergrová, Chief Executive Officer, Go.Direct s.r.o.

Spolupráce s InsightLab funguje velmi dobře a bezproblémově. Doporučuji.

Jan Dýral, Project Manager, Czech News Center, a.s.

Spolupráce s InsightLab se zatím opírá o jeden projekt … Mohu konstatovat, vstřícný a otevřený postoj agentury ke spolupráci. Obtížnost výběru respondentů byla natolik vysoká, že výběrová kritéria nebyla ve všech případech dodržena. Agentura si přesto s výběrem poradila o poznání lépe než společnosti, s nimiž jsme realizovali podobné výběry v posledním období.

Václav Hradecký, vedoucí oddělení výzkumu a vzdělávání, Český rozhlas

Spolupráci s InsightLab hodnotím velmi pozitivně, po celou dobu jsem jako klient dostával vysoce profesionální přístup společně se vstřícností, a i přes nedostatek času byl dodržen potřebný harmonogram realizace a dodání kvalitně zpracovaného výstupu.

Pavel Novák, Senior Account Director, AMI Communications

S InsightLabem jsme realizovali opakovaně pretesty a posttesty reklamních kampaní a také studie sloužící jako podklady pro nabídková řízení. S přístupem InsightLabu jsme byli my i naši klienti vždy naprosto spokojeni.

Jiří Udatný, Research & Data Director CZ/SK at Mindshare

Profesionálně provedený průzkum úzce specializované části trhu nám umožnil podívat se na danou problematiku očima našich stálých i potenciálních klientů. Plánování rozvoje služeb a investic bez křišťálové koule je najednou o dost lehčí.

Zdeněk Indra, technický ředitel, Geoton Praha s.r.o.

Děkujeme společnosti InsightLab za jejich vždy 100% profesionální služby a preciznost zpracování zakázek. Byť jsou naše zadání občas zkouškou možného, vždycky jsme díky InsightLabu dosáhli perfektních výsledků.

Dita Loudilová, Czech News Center a.s.

Spolupráce s kolegy z InsightLabu si velmi vážíme. Díky ní se nám totiž spolu daří sbírat unikátní data z oblasti postojů české veřejnosti k dárcovství a souvisejícím tématům. Jedná se o údaje, které v České republice dlouhodobě chybí, a i na jejich základě můžeme dobře mapovat potřeby neziskových organizací a společně tak pracovat na rozvoji českého občanského sektoru.

Klára Šplíchalová, ředitelka, Fórum dárců

Spolupráce s InsightLab proběhla na výbornou. Těšila nás především vstřícnost, se kterou nám vyhověli i v našich nadstandardních požadavcích. Bylo vidět, že klientova spokojenost je na prvním místě.

Libor Pokorný, Senior Holding s.r.o.

Další názory

Novinky e-mailem

Buďte informováni o všech novinkách InsightLab


InsightLab © 2017 - Všechna práva vyhrazena. | Mapa stránek


CZ en