Blog

V čem nemají výzkumné komunity konkurenci (3.díl)

Začít setkání stiskem ruky je v mezilidské komunikaci těžko nahraditelné gesto. Podtrhuje osobní přístup, pozornost a individualitu. Jak ale podobný prvek přenést i do komunikace se zákazníkem? Ideálním modelem pro komunikaci se zákazníky, který reflektuje vlastní prostor pro jednotlivce a nabízí možnost vést dialog, se staly výzkumné zákaznické komunity. Je to příležitost, jak pro společnosti,…

Jak se změnila komunikace se zákazníky (2.díl)

Jak se změnila komunikace se zákazníky Zažloutlá kniha přání a stížností na kterou se práší u pokladny – tak před lety vypadala komunikace firem se zákazníky. Od té doby uteklo hodně vody a firmy hledají a zkouší nové způsoby, jak se zákazníky komunikovat. Jak jsou ale v tom hledání úspěšné? Daří se nacházet efektivní způsoby…

Začínáme s komunitou (1.díl)

Začínáme s komunitou: Jak tipovat členy? Pokud se Vaše firma, nebo instituce rozhoduje, zda začít pracovat s výzkumnou zákaznickou komunitou, musí si před spuštěním projektu ujasnit první důležité kroky. Od začátku je nutné si připomínat, že komunita není jednosměrný marketingový nástroj. Je to spíše motor, který můžeme rozpohybovat a s mírnými zásahy zvenčí potom sledovat, co…

Diskuse pod články na zpravodajských serverech

Čas od času se v prostředí českého internetu objeví komentáře, které se zabývají tématem diskusí pod články na zpravodajských serverech. Píše se o přínosnosti těchto diskusí pro jejich čtenáře i samotná média, o kvalitě diskusí, o často nevhodném obsahu. Co by ale znamenalo pro internetová média, kdyby došlo k rušení nebo omezování těchto diskusí? Zeptali…

Pravidelných dárců je málo. Pokud je ale situace vážná, lidé přispět umějí.

Pouze 9 % obyvatel České republiky ze svého příjmu pravidelně podporuje nějakou veřejně prospěšnou aktivitu. Pro občasný nebo výjimečný příspěvek se jednou za čas rozhodne každý druhý. Zajímavým zjištěním je počet přispěvatelů mezi lidmi vyššího věku, pravidelných a příležitostných dárců je ve věkové skupině 65 let a více silné zastoupení. Pro organizace, které rozvíjejí veřejně prospěšné…

QR kódy. Jaký mají potenciál?

V aktuálním výzkumu jsme se dotázali na QR kódy, o kterých je často slyšet, ale jejichž potenciál je spíše jinde než v printové reklamě. QR kódy odhalují svůj další potenciál. Téměř 70 % zákazníků si dokáže představit ohodnotit prostřednictvím QR kódu kvalitu služeb, které momentálně používají. Hlavní přednost QR kódů – snadnou a rychlou formu…

Jak se fandilo olympionikům v Česku a na Slovensku?

Sledování XXII. Zimních olympijských her v Soči bylo u českého i slovenského národa velmi populární. Nejatraktivnější disciplínou se stal u obou skupin diváků jednoznačně lední hokej, s mírným odstupem se na druhé místo dostal biatlon. Při tipování vítězů hokejového turnaje měl každý národ své favority, mezi Slováky to bylo Rusko a Češi tipovali Švédsko nebo svůj tým….

Napsali o nás … v MaM

Aktuální číslo magazínu Marketing a Media ve svém článku Výzkum se rozrůstá o komunity cituje Michala Ševeru, který vysvětluje, co jsou to výzkumné komunity. Jsou to neveřejné webové stránky pro vybrané respondenty, které umožňují propojení kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu a nabízí klientům možnost dlouhodobé obousměrné komunikace s klienty.   Zdroj: http://mam.ihned.cz/c1-60284530-vyzkum-se-rozrusta-o-komunity